Nu är det jul!

Allt börjar kännas lite bättre nu! 

Julbordet är över för min del, har fått de svar jag väntat på.
Så nu kan jag bara fortsätta och göra det bästa utav situationen..

Härligt sätt att vakna på i morse förresten, tacktack...NOT..
Dåligt morron humör?!
JOrå, jag med..
Jaja de där skiter jag fullständigt i igentligen..

Skönt att åka till sverige nu faktiskt! få hämta winda:):):) <3 
Har saknat henne något grymt! mitt lilla hjärta, men hon har nog haft det så bra så!
Hon lär väl väga 2 kilo mer och vara bortskämd som en liten snorunge, men men :)
Anita och Osmo har nog behandlat henne som en liten prinsessa!
Åhh Längtar efter min vovve!!!!

Nu ska jag jul städa lite i lägenheten min och sen ska jag packa :D
GOD JUL allihopa!
Pussheeej

Kommentarer
Postat av: Emma

Fiin blogg, kika järna in min blogg du med :)

2008-12-30 @ 00:21:30
URL: http://pemmizz.blogg.se/emmasblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0