Sitter mest..

Ja sitter och väntar på att Alexandra ska ringa..
Ska med henne till stallet! Och winda ska såklart få följa med :)
Min lilla bäbis, den enda kärleken man inte kan bli sårad av...

Annars var det för ovanlighetens skull rinktigt kul på jobbet idag! Motivationen tryter dock lite fortfarande, men jobbar på att
insperera mig själv! massa mat tidningar och leta kul information och recept på nätet!!:D börjar funka rätt bra, tycker iaf att det är kul igen.

Förövrigt sitter jag bara och tänker på det gamlavanliga..kan inte släppa han en sekund ur huvudet häller..

Uch jag måste börja träna igen nu.. NU! 
Men var hittar man motivation till både det och jobbet? Hmm. har knappt ens motivation att gå utanför dörren.

och snart drar julborden igång.. BLÄÄÄ..
och snart är det julafton..BLÄÄ
måste köpa alla jul klappar..BLÄ

Allmänt positiv skulle man kunna kalla mig, eller?..åååh..
skit samma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0