Nu är det visst 2011 :)

Det här väl gått ett tag sen jag var och skrev något här sist, hitta min blogg igen nyss.
Kan ju vara en bra ide att börja skriva lite igen, så har man någon form av fritids hobby :)

Såg att i sista inlägget jag skrev nämde jag en visst "H", H:et står för Henka och det är killen jag delar mitt hem, mitt liv och mina ilandsproblem med nu sen 2 år tillbaka.

I hans armar känns det tryggt. Han är så lugn , snäll och omtäksam, bättre en så här kan jag bara inte få det!:)
jag har nog mest bara varit lycklig sen jag träffade honom, och Winda älskar honom, mina två katter också såkalrt, och JAG framför allt :D haha

Nämen han är en fin kille och jag kan verkligen se en ljus och stabil framtid med honom.
så nu har jag kommit så långt med min uppdatering..

Jobbet är det som vanligt med, söker,söker och jobbar bara en massa extra.. Jag gör som grodan.

Annars gör jag väl inte några större utsvävningar i mitt liv, jobbar mesta dels på att få nya lägenheten i skick!
Ja, nå, den är väl i skick, men det är lite små detaljer kvar, lite möbler till hallen o.s.v som ska in handlas när pengar finns över till det.
Och så är jag ju såklart i stallet mest hela tiden ;)

Sitter och drömmer om framtiden mycket just nu.
Det blir nog att skaffa barn snart, ja om ett år eller två. Men innan det så har jag och Henka bestämt oss för att
Winda ska få en kompis! Ja en hund till alltså :)
Men vi har väl inte kommit överens än om vilken sorts hund vi vill ha. Något av den mindre varianten iallafall.

Och så var jag just och sydde igen ett hål i handen som jag fixade så fint med en lite vassare kniv..
Att jag lyckas jämt, och nu tvådagar och tre styng senare, har jag ett stort blåmärke över HELA handen,
förstår inte varför....:S men men det är väl fint.. på sitt sätt...

Nej nu hörrni, ska ja avsluta min städning här hemma med att byta sängkläder och hoppa i duschen!
Sen blir det att mysa, titta på film och dricka någon jul öl kanske :)

PUSS HEJ

Thank you and goodnight...Elvis has left the building..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0